Szeretnéd, ha a lehető legtöbbet megtudnád online vállalkozásod leendő ügyfeleiről, még mielőtt belevágsz a vállalkozásba? Jó volna, ha ehhez nem kellene a célcsoportodat időrabló és stresszes személyes interjúkkal megkeresned, hanem önként elmondanák, miben volna szükségük segítségre?

A Facebook csoportok jól használhatók piackutatásra, csak tudnod kell mit és hol keress.

  • Keresed a leendő termékeid iránt érdeklődő embereket? Találd meg őket a megfelelő Facebook csoportokban.
  • Szeretnéd tudni, melyek a megfelelő Facebook csoportok? Két fontos kitételt mindenképpen vegyél figyelembe, amikor választasz a megfelelő és a csupán az idődet rabló csoportok között.
  • Mit keress ezekben a csoportokban?
    • Legyél ott, amikor a problémáikről beszélnek, hogy te lehess, aki segít neki a megoldásban.
    • Azonosítsd, mire vágynak, hogy te adhasd meg nekik.
    • Figyeld, mit mondanak, milyen eszközökre van szükségük tőled és sokkal könnyebbé válik olyan terméket kifejlesztened, amit tényleg meg is akarnak majd vásárolni.
  • Hogyan viselkedj velük a csoportokban? A Facebook csoportok nagyon érzékenyek a tagok viselkedésére. Vannak jól azonosítható viselkedési jellemzők, amik segítségedre lehetnek, megnyitják előtted a tagok szívét és gondolatait, és vannak, amikkel már az elején elvágod a lehetőségeidet. Utóbbiakat kerüld, mint a tüzet.

A részletekért olvasd el az „Online piackutatás a Facebook csoportokban” cikket vagy kattints a képre:

piackutatás Facebook csoportokban

Egy friss online vállalkozás sikere nagyban függ, hogy mennyire sikerül piackutatással feltérképezned, mire van szükségük a leendő ügyfeleknek. Ezekhez az információkhoz nem könnyű hozzáférni, de vannak olyan helyek, ahol az emberek kérdezés nélkül is felfedik mindezt. Csak tudni kell hová menj és mit keress a beszélgetéseikben. Ottó elkalauzol a Facebook csoportok világába, és megmutatja, hogyan azonosítja egyszerű módszerekkel az alapvető fontosságú piaci információkat.

(KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ CSATORNA: Sipos Ottó Youtube)

 

Cikk
Facebook csoportok használata online piackutatáshoz
Cikk címe
Facebook csoportok használata online piackutatáshoz
Leírás
A Facebook csoportok jól használhatók piackutatásra, csak tudnod kell mit és hol keress. Ottó elkalauzol a Facebook csoportok világába, és megmutatja, hogyan azonosítja egyszerű módszerekkel az alapvető fontosságú piaci információkat.
Szerző
Kiadó
Clear Online

A szerzőről

Sipos Ottó

a Családapa weboldal alapítója. Budapesten éli a családapák mindennapi életét. Kövesd a Facebookon, az Instagramon, és a Twitteren.