Amikor online vállalkozásban gondolkozol, első lépésed a piackutatás, amivel megerősítheted, hogy a piacon van-e kereslet a tudásodra, tapasztalatodra. A Udemy módszerrel az online piackutatás terén juthatsz értékes információkhoz a piacról.
- A Udemy módszerrel a piac visszaigazolhatja, hogy van-e a témádban piaci kereslet.
- Ötletekre van szükséged a leendő termékeidhez? Megerősítést, elképzeléseket nyerhetsz, hogy a tudásodat milyen formában tudod értékesíteni a téma iránt érdeklődőknek.
- Szeretnéd megítélni, hogy mekkora értékesítési potenciál van a témádhoz kapcsolódó képzésekben? Nyilvános adatok állnak rendelkezésedre, amiket csak össze kell szoroznod.
- Keresed azokat a részterületeket, amiről leendő vevőidnek tanfolyamokat értékesíthetsz? A Udemy segít ezek azonosításában. Utána már rajtad a sor, hogy sikerre vidd őket.
- Szeretnéd a világpiacon is eladni a tudásodat? Azonosítva a piaci keresletet, a Udemy segítségével egyszerűen elérheted külföldi vevőidet, miután azonosítottad, milyen képzésre költenek szívesen.
- Ha ötleteket gyűjtesz, milyen megközelítéssel tudod leendő termékeidet népszerűsíteni, figyelmüket magadra irányítani.
- De ha csak azt szeretnéd megtanulni, hogyan kell egy jó termék oldalt létrehozni online képzésekhez, tanfolyamokhoz, akkor se hagyd ki ezt a módszert!
A részletekért olvasd el a “Udemy módszer, így használd piackutatásra” cikket vagy kattints a képre:
(KAPCSOLÓDÓ VIDEÓ CSATORNA: Sipos Ottó Youtube)